Zodra we jouw bestelling en betaling hebben ontvangen, gaat deze automatisch het sterk geautomatiseerde productieproces in. Alleen op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat de producten binnen de afgesproken tijd worden verzonden. Het annuleren van een bestelling is in veel gevallen slechts een korte periode mogelijk.
Wil je jouw bestelling toch nog graag annuleren of wijzigen? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij kunnen controleren of we de order nog uit het productieproces kunnen halen.
Of je je aankoop mag retourneren hangt af van wat je besteld hebt. Wanneer wij voor jou een product op maat hebben gemaakt is het niet mogelijk om te retourneren. Met maatwerk bedoelen we een bord speciaal voor jou ontworpen, of wanneer je zelf tekst aan een bord hebt toegevoegd.
Is dat niet het geval, en je bent niet tevreden met het product, dan mag je het retour sturen. Mits het ongebruikt is. Wel dien je vooraf aan te geven waar je niet tevreden over bent. Verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Stuur dit per e-mail naar info@uitpakken.nl en vermeld hierbij je bestelnummer. In overleg bepalen we of we een nieuw bord toesturen of dat we je geld terug storten.
Wat jammer dat je aankoop niet helemaal naar wens is. Meld je retour per e-mail aan info@uitpakken.nl en vergeet niet je bestelnummer te vermelden en de reden van je retour. Daarna dien je het product te verpakking in de originele verpakking en via een postlocatie terug te sturen. Zodra je pakket is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je terug.
Voor onze retourservice komen uitsluitend items in aanmerking die voldoen aan de volgende voorwaarden:
Onze complete algemene voorwaarden vind je hier.
Je product kun je retourneren naar :
Uitpakken.nl
Molenstraat 18
5735 BL Aarle-Rixtel
Nederland
Heb je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen naar info@uitpakken.nl. Stuur een foto van het product en van de verpakking mee in de e-mail en vermeld je bestelnummer.
Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 14 werkdagen verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.
Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen betaalmethode.
Geen bevestiging ontvangen?
Heb je binnen 10 werkdagen nog steeds geen bevestiging van ons ontvangen? Dan adviseren we je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat zij je pakketje kunnen traceren.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Hoe hoog de kosten zijn is meestal afhankelijk van de afmetingen van het pakket en de bezorgdienst die je kiest.
Dat mag ook, maar hiervoor dien je wel vooraf een afspraak te maken per e-mail : info@uitpakken.nl
Het adres van ons kantoor is :
Uitpakken.nl
Molenstraat 18
5735 BL Aarle-Rixtel
Nederland