Het klinkt zo simpel, maar het is echt zo : Wij zijn pas tevreden als jij ook tevreden bent. Een negatieve review plaatsen is echt niet nodig! We proberen liever samen met jou de klacht al direct op te lossen. Maak je klacht direct bij ons kenbaar door te mailen naar info@uitpakken.nl. We nemen je klacht zeer serieus. Ook tijdens vakantie zullen we je klacht zo snel mogelijk behandelen.
Mocht het melden van een klacht aan Uitpakken.nl niet tot een oplossing leiden, dan bestaat altijd nog de mogelijkheid om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze producten horen onbeschadigd bij jou bezorgd te worden. Is dat niet het geval? Gebruik het product dan niet en laat het ons direct weten. Wij zorgen er dan voor dat je, indien mogelijk, de volgende werkdag een onbeschadigd product ontvangt. Om de schade te melden vragen wij jou om een foto te maken van de beschadiging aan het product en het product in z’n geheel, zodra deze uit de doos wordt gehaald.
In de perfecte wereld zou alles altijd volgens plan verlopen. Helaas is dat niet niet altijd het geval. Zo kan het bij bezorgingen wel eens gebeuren dat er een vertraging optreedt. Met name rond de feestdagen zien we dat dit vaker het geval is. We begrijpen dat het super vervelend is als je bestelling niet op tijd aankomt.
Is je product al meer dan 2 werkdagen vertraagd, neem dan gerust contact met ons op. We gaan er dan alles aan doen om te achterhalen waar het pakket zich bevindt, en het alsnog zo snel mogelijk bij jou te krijgen.
Mocht je bij een besteld product gekozen hebben voor versnelde productie, dan krijg je deze kosten niet retour bij een vertraging. Deze kosten zijn voor de voorrang in het productieproces, niet voor de bezorging zelf.
Mocht je bestelling vermist of beschadigd raken, geen zorgen! We zorgen ervoor dat je bestelling opnieuw wordt geproduceerd en verzonden.
Zolang je product ongebruikt is, heb je natuurlijk garantie. Ontvang je een beschadigd product, dan zorgen we er uiteraard voor dat je een nieuw product toegestuurd krijgt.
Heb je een beschadigd product ontvangen? Maak een foto van de beschadiging, een foto van het product in zijn geheel, en een foto van de verpakking. Stuur deze inclusief je bestelnummer naar info@uitpakken.nl.